skriblerier som sprudler over

Noen liker min blogg

Ah, jeg har fått ikke en, men TO sånne små lapper, begge fra mormor.

Det er da så alt for snilt. Men klart jeg er litt stolt. Tusen takk mormor!

Da må jeg sende lappen videre til fem andre.

Jeg sender videre til Gita, men sine underfundige dikt. Hun skriver som et foto eller et abstrakt maleri. Selv om det er kjente ord som lager setninger, må du gjette hva historien handler om. Og den er kanskje en annen for deg enn for meg.

Så fikk jeg tips om en blogg som nok har ganske mange lesere allerede. Men jeg vil gjerne dele med dere likevel, på grunn av dette lille viktige innlegget, fra Offbeat Mama.

For tiden leser jeg ikke så mange blogger, dagene i mørketida går med til andre ting. Men jeg har noen fotoblogger jeg kikker innom. Disse fotografene gir visst ikke hverandre så mange sånne søte små lapper, men jeg sender en til Børge alikevel. Han reflekterer over det å være en amatørfotograf, og har også noen flotte bilder.

Ramblings skriver om det å skrive, stokker ord og tanker, både tankevekkende og inspirerende.

Det siste jeg trekker fram er vel egentlig mer et magasin enn en blogg, men de har noen fine bilder og historier her innimellom. Featherglass altså.

2 responses

  1. Thank you for the mention on your blog. Yours is interesting. : )

    22. november 2012, kl. 03:55

  2. Flott at det kom noe å se på for en liten mormor.
    Ha en fin dag🙂

    3. desember 2012, kl. 11:44

Legg igjen en kommentar

