skriblerier som sprudler over

Pausebilde

For at dere ikke skal glemme meg, får dere et glimt av solnedgangen over Trondheimsfjorden, noen dager før St. Hans.

Alle har tatt bilder av solnedgang, og alle solnedgangsbilder er vakre. Jeg er i fasen «dette er jo ikke noe spesielt». Gleder meg til jeg er igjennom og igjen blir stolt av bildene mine, i all sin ordinæritet.

En venn av meg skrev i dag

I prefer Authenticity to Originality. Originality appeals to the head. Authenticity is all about the heart.

 

 

3 responses

  1. katrinamarieimages

    great quote!

    26. juni 2012, kl. 15:26

    • thanks🙂 It’s not mine, got it from a fb friend

      28. juni 2012, kl. 12:12

  2. Og det sier jeg meg enig i.
    Det som taler til hjertet er viktigst.
    Koselig at du stakk innom og så ønsker jeg deg en fin dag🙂

    28. juni 2012, kl. 07:11

Legg igjen en kommentar

