skriblerier som sprudler over

Liebster blogaward

Åj, jeg har fått en award!

Fra diktugla, den kloke ugle som skriver så alvorstungt og treffende, men rytmisk lekende dikt om liv og lære.

Awarden skal sendes videre, og her er et utvalg verdige kandidater:

1. Heksehobby – som har et knakende godt språk, og skriver om både tunge ting og små hverdagshistorier.

2. 4 årstider og meg – kanskje litt feigt, for jeg fant den nydelige bildebloggen via gamle ugle, men den er så søt at den fortjener å linkes til igjen.

3. Så katrina marie images – hun skriver på engelsk, så hadde jeg vært mer redelig hadde jeg skrevet alt dette på engelsk sånn at hun forstår hva som står her. Men så redelig er jeg ikke. Katrina Marie har bare postet noen få innlegg, men jeg kom over det første rett etter at hun publiserte det, og det var nesten som jeg kunne sagt det selv. Venter i spenning på mer.

4. Til slutt en til dikter, som leker med ord, sånn som jeg liker. Gita sin Turning Pages – se for eksempel diktet om tanken, fra januar i år.

Hvis du tar imot prisen, skal du:

* takke for prisen og linke til meg (fordi du fikk prisen av meg)
* lime inn Liebster blogaward-ikonet hos deg
* gi prisen til 3-5 blogger med 200 eller færre følgere, som du synes fortjener denne prisen
* legg igjen en kommentar på bloggene du gir prisen til

Legg igjen en kommentar

